Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Pierwsze półrocze dobiega końca. To dobry moment, aby przyjrzeć się trendom rynkowym w najpopularniejszych kategoriach produktowych. Jeden z największych sklepów internetowych Agito.pl przygotował zestawienie najpopularniejszych tabletów.

Tablety to urządzenia, których dynamika sprzedaży systematycznie rosła w ostatnich latach, co wiązało się zarówno z nowym trendem rynkowym, jak też coraz większą i przystępniejszą ofertą cenową producentów. W sklepach pojawiło się wiele B-brandów oraz tańszych modeli uznanych marek. Największy boom zakupowy miał miejsce do roku 2012, w kolejnych okresach krzywa zaczęła się nieco bardziej wypłaszczać, spadła także średnia wartość koszyka zakupowego.

W omawianym okresie sklep internetowy www.Agito.plodnotował porównywalny poziom sprzedaży tabletów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Wśród najpopularniejszych marek znalazły się firmy Samsung, Lenovo, Colorovo, Overmax i Manta. Najdroższym tabletem w TOP 10 sprzedaży okazał się http://www.agito.pl/tablet-samsung-galaxy-tab-4-10-1-lte-16gb-bialy-sm-t535nzwaxeo/pd/DS7SZBBBM/?utm_source=polskapresse.pl&utm_medium=link_produkt&utm_content=PR_tekst&utm_campaign=artyku%C5%82_facet;Samsung GalaxyTab 4 10.1 cala z LTE w cenie ok. 1199 zł, zaś najtańszym modelem w rankingu jest http://www.agito.pl/tablet-prestigio-multipad-2-pro-duo-7-ips-1280x800-dualcore-4000-mah-bialy-pmp5670c-bk-duowhite/pd/D87GCMBBM/?utm_source=polskapresse.pl&utm_medium=link_produkt&utm_content=PR_tekst&utm_campaign=artyku%C5%82_facet;Prestigio Multi Pad 2 Pro Duo 7" w cenie ok. 269 zł.


Bezapelacyjnie liderem sprzedaży pozostaje najpopularniejszy model także i pierwszym kwartale 2015 roku, tj. http://www.agito.pl/tablet-lenovo-a7-30-a3300-3g-gps-59-426079/pd/D1K2RBBBM/?utm_source=polskapresse.pl&utm_medium=link_produkt&utm_content=PR_tekst&utm_campaign=artyku%C5%82_facet;Lenovo Tab A7-30 z ekranem 7cali i łącznością 3G. To pokazuje, że klienci najchętniej wybierają najtańszy produkt uznanej firmy.


Porównując TOP 10 w roku 2015 do roku 2014, nie zmienia się lider sprzedaży w ujęciu brandu, niemniej na dalszych miejscach zachodzą znaczące różnice. Po pierwsze, w ubiegłym roku klienci kupowali nieco droższe urządzenia, po drugie w rankingu, oprócz wspomnianego Lenovo,znajdowały się jeszcze takie firmy jak MSI, Pentagram, NTT oraz Samsung, i po trzecie, cztery na 10 tabletów były urządzeniami Lenovo.
Przyglądając się formom płatności, aż 40% konsumentów wybiera opcję „za pobraniem”, zaś zaledwie 13% szybki przelew online. Tradycyjny przelew w znaczącej większości zakupów wciąż pozostaje jedną z najchętniej wybieranych form.
Jeżeli chodzi o metodę dostawy to największym zaufaniem darzymy kuriera, następnie paczkomaty, dzięki którym sami decydujemy, kiedy i gdzie odbieramy paczkę. Około 8% klientów sklepu Agito.pl, kupując tablet, wybiera odbiór własny.



Dla Niej

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!