Kolejny autorski kalendarz promujący Jastrzębską Spółkę Węglową już się pojawił. Tym razem spółkę promuje Grzegorz Brachaczek, górnik z kopalni Pniówek razem ze swoim synkiem Alanem.
- Tegoroczna formuła jest nieco inna niż w latach poprzednich. W ubiegłych wydaniach pracownicy promowali spółkę na dwunastu kartach kalendarza. W tym roku, ze względów oszczędnościowych, zdecydowano się na kalendarz jednoplanszowy. Tematem przewodnim jest „bezpieczeństwo w kopalni”. Narratorem jest mały Alanek, który w swoim dziecięcym stylu wyjaśnia w co powinien być wyposażony górnik, który zjeżdża do pracy pod ziemię - informuje Katarzyna Jabłońska-Bajer, rzeczniczka JSW.
Kalendarze już trafiły do pracowników spółki, kontrahentów JSW zarówno tych w Polsce jak i za granicą, a także do urzędów i instytucji.
W poprzednich latach tematem kalendarza JSW były m.in. pasje pracowników, dzieci i rodziny górnicze.
Rozmowa z bohaterami kalendarza w piątkowym tygodniku jastrzębskim w Dzienniku Zachodnim
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?