Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Uwaga! Awaria w ING. Nie działają system internetowy, bankomaty i karty

PM
Uwaga klienci ING Bank Śląski. Z powodu dużej awarii czekają na Was ogromne utrudnienia. Nie działa system internetowy banku. Są problemy z bankomatami i płatnością kartą.

Aktualizacja godz. 20

Awaria w ING Bank Śląski opanowana. Według informacji przekazanych przez bank działają płatności kartami, bankomaty obce i bankomaty Planet Cash. Mogą występować problemy z bankomatami i wpłatomatami ING Banku Śląskiego.

- W związku z awarią wszystkie dzisiejsze wypłaty z bankomatów są za darmo - czytamy w komunikacie.

W ograniczonym zakresie działa już system Moje ING. Można sprawdzać stan konta i wykonywać przelewy.

Aktualizacja godz. 18.09

Awaria w ING Bank Śląski nadal nie jest usunięta. Część niedogodności została usunięta. Obecnie w ograniczonym zakresie działa system Moje ING. Można sprawdzić stan konta i wykonać przelew. W dalszym ciągu występują problemy z płatnościami kartami.

Nadal nie działają bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego. W ograniczonym zakresie można korzystać z bankomatów obcych i Planet Cash. Nie działa infolinia ING Banku Śląskiego.

Aktualizacja godz. 17.10

Awaria w ING Bank Śląski trwa nadal. Bank wydał kolejny komunikat. Informuje w nim, że nie udało się jeszcze potwierdzić, co jest przyczyną awarii. Trwa praca nad jej rozwiązaniem. W dalszym ciągu niedostępny jest system Moje ING i ING Business. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Występują problemy z płatnościami kartami. Nie działają bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego. W ograniczonym zakresie można korzystać z bankomatów obcych i Planet Cash. Nie działa także infolinia banku.

- Staramy się jak najszybciej usunąć problem. Będziemy Was informować na bieżąco o zmianach. Przepraszamy Was za utrudnienia - czytamy na fanpage ING Bank Śląski.

Klienci są zdenerwowani awarią w ING Bank Śląski. Niektórzy zdążyli zatankować samochód i nie mogli zapłacić za paliwo, bo nie zabrali ze sobą gotówki. Inni zdążyli zjeść posiłek w restauracji, a przy próbie zapłaty za rachunek pojawiły się problemy. To tylko niektóre sytuacje, w których klientów zaskoczyła awaria.

Aktualizacja godz. 16.30

System bankowości internetowej nadal nie działa. Klientom wyświetla się komunikat o pracach serwisowych lub problemach z załadowaniem strony internetowej. Niektórym udało się zalogować, ale są zaniepokojeni, bo stan konta jest wyzerowany. Trwają prace związane z naprawieniem problemu. Klienci informują także o dalszych problemach z płatnością kartą oraz wypłatą gotówki z bankomatu.

Aktualizacja godz. 15.45

ING naprawiło już problem z płatnością kartą. Co z bankomatami i stroną internetową?

- Można także bez problemu zalogować się od systemu bankowości internetowej. Na razie można będzie korzystać jedynie z podstawowych funkcji, czyli sprawdzić saldo rachunku oraz wykonać przelew. Pozostałe funkcje będą sukcesywnie przywracane w ciągu kolejnych godzin - mówi Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING.

Problemy z systemem bankowości internetowej nadal się pojawiają. Przy próbie zalogowania na konto pojawia się komunikat "Trwają prace serwisowe bankowości internetowej Moje ING. Wprowadzamy usprawnienia, które poprawią działanie bankowości. Przepraszamy za utrudnienia".

Bankomaty nadal mogą nie wypłacić nam pieniędzy. Problem powinien zostać usunięty w ciągu 30-40 minut.

Wcześniej pisaliśmy:
W czwartek, 29 listopada, doszło do awarii w ING Bank Śląski. Od godziny 14.50 są problemy z logowaniem do sytemu bankowości internetowej. Strona jest nieosiągalna. Jeśli uda nam się dostać do strony logowania, to nie działa nasz login i hasło. Nielicznym osobom udaje się zalogować na konto internetowe. Mogą jednak sprawdzić jedynie saldo. Nie można sprawdzić historii transakcji, wykonać przelewu oraz zaciągnąć kredytu.

Warto także odłożyć zakupy na późniejszą porę. Klienci informują, że nie da się płacić kartą oraz wypłacać pieniędzy z bankomatu. Nie wiadomo, jak dużo czasu zajmie usuwanie problemu.

- Mogę na razie potwierdzić, że mamy awarię systemu. Są także problemy z bankomatami oraz płatnością kartą. Problem pojawił się kilkadziesiąt minut temu, pracujemy nad jego rozwiązaniem - przekazał Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zawiercie.naszemiasto.pl Nasze Miasto