E-usługi czyli bardziej cyfrowy urząd. Do końca przyszłego roku wprowadzony zostanie Elektroniczny System Obiegu Dokumentów, uruchomiona zostanie nowa strona internetowa dla Miasta i Biuletyn Informacji Publicznej. Rozbudowany zostanie także system informacji o terenie – będzie można z niego korzystać z urządzeń mobilnych: telefonów, tabletów. Wszystko to w nowym i przyjaznym wydaniu. Głównym celem projektu jest ułatwienie dostępu do informacji i uruchomienie nowych, łatwych w obsłudze kanałów komunikacji.
Jak będą przebiegać prace?
- Po pierwsze wdrażany będzie System Obiegu Dokumentów. Będziemy wykorzystywać platformy ePUAP oraz SEKAP i dzięki temu możliwa będzie wymiana dokumentów z innymi samorządami i z mieszkańcami. To nie tylko usprawni pracę urzędników ale przede wszystkim pozwoli lepiej śledzić na jakim etapie załatwiania jest dana sprawa mieszkańca - tłumaczy Tomasz Rogula, rzecznik Urzędu Miasta.
Kolejny etap prac to opracowanie portalu internetowego Miasta Mikołów oraz Biuletynu Informacji Publicznej. Nowy portal dla miasta będzie obejmował takie obszary jak: informacje, komunikacja Urząd – Obywatel, konsultacje społeczne, e-Usługi, z odniesieniem do budżetu partycypacyjnego oraz geoportalu Systemu Informacji o Terenie.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?