Powie, jak złożyć wniosek, skąd wziąć formularz i jak go wypełnić, jakie dokumenty trzeba załączyć do wniosku, ile kosztuje wysyłka za zamówione dokumenty, a nawet wyjaśni, czym różni się mapa zasadnicza od ewidencyjnej - takie jest zadanie voicebota, który w starostwie mikołowskim działa od 5 lutego.
Voiceboty służą do automatyzacji komunikacji wszędzie tam, gdzie wykonuje się wiele powtarzalnych, czasochłonnych, rutynowych działań, a ich przebieg można zapisać w postaci ustalonych reguł. Głosowi asystenci dysponują ustalonym schematem pytań i odpowiedzi. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości voicebot przekieruje rozmowę do pracownika wydziału geodezji.
Dużą zaletą voicebota jest umiejętność powadzenia kilku rozmów jednocześnie, co wpłynie na szybkość uzyskania interesującej nas informacji. Żeby połączyć się z voicebotem w starostwie mikołowskim, należy wykręcić numer .32 -324-82-71 lub centrali starostwa 32 -324-81-00 , wybierając tonowo 5.
Specjaliści twierdzą, że voiceboty to... pracownicy przyszłości. Są pewnego rodzaju sztuczną inteligencją. Wspomagają pracowników administracji publicznej, instytucji państwowych, banków, e-sklepów czy nawet firm windykacyjnych. Boty głosowe mogą udzielać informacji z zakresu działalności instytucji, umawiać wizyty, przeprowadzać ankiety i badania satysfakcji klienta, a nawet informować o szczegółach dotyczących konta lub zamówienia klienta. Voiceboty, dzięki niemal nieograniczonej wydajności oraz stosunkowo niewielkim kosztom, stale zyskują na popularności.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?