Opinie nauczycieli i uczniów gimnazjum nr 2 w Orzeszu są bardzo zbliżone.
- Sama oglądałam test matematyczny i mogę śmiało powiedzieć, że był trudny. Nic dziwnego, że dzieci są takiego zdania. Wielu zagadnień nie zdążyliśmy jeszcze omówić w czasie lekcji. Uczniowie dopiero teraz zaczynają poznawać funkcje. Pojawiły się one na egzaminie i pomimo tego, że było z nimi związane tylko jedno pytanie, to na pewno nie otrzymają za nie punktów. Dodatkowy zamęt wprowadza tegoroczna nowość. Młodzież musi wyrywać kartki z testów i każdą osobno kodować. Nie widzę w tym sensu - twierdzi Ewa Golus, dyrektor Gimnazjum nr 2 w Orzeszu i nauczyciel matematyki.
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?