Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tereny inwestycyjne w Orzeszu przyciągnęły 10 przedsiębiorców. Dzięki kampanii

Damian Hatko
Promocja terenów inwestycyjnych w Orzeszu trwała m.in w pociągach i portach lotniczych.
Promocja terenów inwestycyjnych w Orzeszu trwała m.in w pociągach i portach lotniczych. ARC UM Orzesze
W listopadzie ubiegłego roku wystartowała kampanią promująca tereny inwestycyjne w Orzeszu. Została ona zakończona w maju tego roku. W sumie kosztowała ponad 335 tys. zł. Jej przeprowadzenie nie byłoby możliwe bez pieniędzy z Unii Europejskiej. Pomoc przekroczyła 279 tys. zł. Czego dotyczyła kampania?

- Jej głównym założeniem była prezentacja Orzesza jako miejsca atrakcyjnego pod względem inwestycyjnym oraz utrwalenie nazwy miasta. Promocja objęła 8 terenów inwestycyjnych położonych w gminie. Łącznie mają one powierzchnię ok. 79 ha, położonych przy ul. Wiosny Ludów, św. Wawrzyńca, Gliwickiej, Fabrycznej, Centralnej, przeznaczonych pod działalność handlowo-usługową, gastronomiczną, biurową, magazynową i produkcyjną - wyjaśnia Jolanta Szubert, kierownik referatu ds. promocji miasta w Orzeszu.

Zgodnie z założeniami projektu o terenach inwestycyjnych w Orzeszu mogli dowiedzieć się podróżni odwiedzający polskie porty lotnicze oraz ci, którzy zdecydowali się na podróż pociągiem.

- Od 1 marca do 30 kwietnia tego roku trwała promocja terenów inwestycyjnych w Orzeszu w terminalach lotniczych, Elementem kampanii promującej tereny inwestycyjne w Orzeszu był 30-sekundowy spot reklamowy w technologii 3D, emitowany na terenie polskich terminali lotniczych w Katowicach - Pyrzowicach, Rzeszowie - Jasionce, Łodzi, Bydgoszczy i Gdańsku. Spoty zostały przygotowane w języku angielskim i polskim - tłumaczy Jolanta Szubert.

- Wcześniej, bo od 27 sierpnia do 27 września ubiegłego roku, trwała kampania reklamowa w pociągach PKP Intercity w wagonach I i II klasy na trasie Warszawa - Bielsko Biała - Warszawa - dodaje.

Promocja terenów inwestycyjnych w Orzeszu dotarła także za zachodnią granicę kraju. Urzędnicy wzięli bowiem udział w targach inwestycyjnych Real Expo w Monachium.

Orzesze było promowane również na lokalnym gruncie. Do tego celu posłużyło 5 billboardów usytuowanych na terenie Śląska tuż przy drogach bezpośrednio sąsiadujących z drogami dojazdowymi do miasta.

Jakie efekty przyniosły te wszystkie działania? - Zainteresowanie terenami inwestycyjnymi w Orzeszu do końca maja wyraziło 10 przedsiębiorców. Rozpoczęliśmy procedurę sprzedaży części terenu przy ul. Gliwickiej. W dalszym ciągu trwają rozmowy w sprawie sprzedaży pozostałych terenów - informuje Joanna Szubert.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na mikolow.naszemiasto.pl Nasze Miasto